Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

GYIK- Gyakran ismételt kérdések

GYIK - Gyakran ismételt kérdések
 

Milyen típusú termékeket forgalmaz a Földanya ajándéka- Natúr Bolt?
A Földanya ajándéka-Natúr Bolt természetes és gyógynövény összetevőjű termékeket forgalmaz illetve olyan kiegészítőket amelyek az alternatív gyógyászatba illeszthetők. A lekvárok, mézek, szörpök és teák magyarországi őstermelők által  sokat kísérletezett receptúrái alapján előállított egyedi termékek.

Milyen gyártók termékeit forgalmazza a Földanya ajándéka- Natúr Bolt? 
A Földanya ajándéka-Natúr Bolt az Éva Elixír, Helen Aroma manufaktúra, Schüssler Natúrkozmetikumok, Dr. Chen Patika, Fika Tea, Detki Almárium, Dr. Juice Co, Souldrops, Dobrocsi Méhészet, Vivamax gyártók termékeit forgalmazza.

Tudok regisztráció nélkül is vásárolni?
Igen, a vásárláshoz nem kötelező regisztrálni.

Miért jó ha regisztrálok?
Megéri regisztrálnod, mert ezzel nem csak megkönnyíted a későbbi vásárlást, hanem a Regisztrált Vásárlóknak járó külön árazásban, kedvezményekben, és ajánlatokban részesülsz, mindemellett elsőként értesülhetsz egyedi ajánlatokról. Akciókról, új termékekről hírlevélben értesítek minden regisztrált vásárlót.

Milyen szállítási módok közül választhatok?
A Földanya ajándéka-Natúr Bolt-ban két féle szállítási mód közül választhatsz: GLS házhozszállítás és GLS Csomagpontra szállítás.

Milyen fizetési módok közül választhatok?
A rendelés folyamán három típusú fizetési mód közül választhatsz: Utánvét amelynek díja 580 Ft maximum 20 000 Ft kosárértékig, Előre utalás melynek határideje 5 munkanap a rendelés beérkezését követően, és SimplePay online bankkártyás azonnali fizetés- kizárólag sikeres fizetést követően lesz érvényes a rendelés. A súgó menüben a fizetési lehetőségek szabályairól részletesen olvashatsz illetve a  Fizetési és szállítási módok-ban amelyet a főoldalon a fejlécben találsz vagy a lábjegyzet Segítség menüjében.

Hol tudok érdeklődni a csomagom státuszáról?
Amikor átadtam a csomagod a futárszolgálatnak, kizárólag a GLS csomagkövetés-nél tudsz érdeklődni a csomagod státuszáról, ehhez szükséged lesz a GLS-től kapott Csomagszámra.

Szeretném megváltoztatni az átvételi címet, hogyan tehetem meg?
A GLS-től kapsz egy e-mailt amelyben megtalálod a futár telefonszámát is, így a kiszállítási időpont és akár a szállítási cím változtatást is kérheted.

Mi a teendő, ha a futár sérült csomagolásban hozta ki a terméket?
Ha a futár sérült csomagot szeretne átadni, mindenképp kérd tőle a jegyzőkönyvbe vételt, egyéb esetben, ha a termék a csomagolásban megsérült, nem tudom azt tőled visszavásárolni, ezzel kapcsolatban részletes tájékoztatót találsz az ÁSZF- Vásárlási tájékoztató 7. pontjában.

Hol találom a rendelésszámot?
A Rendelésszámot, a sikeres rendelés leadását követően egy azonnali rendszerüzenettel küldöm meg neked.

Miért van szükségem a rendelésszámra?
Erre a számra hivatkozva tudsz érdeklődni telefonon vagy e-mailben a leadott rendelésedről.

Hol találom a csomagszámot?
A Csomagszámot a GLS Futárszolgálttól kapott első e-mail üzenet fogja tartalmazni.

Már leadtam a rendelésem, de meggondoltam magam, hogyan tudom lemondani?
A rendelésed a rendelést követő 24 órában lemondható, vagy ha megkaptad az első státuszváltó e-mail üzenetet arról, hogy elkezdtem a rendelésed feldolgozását. Kérlek, telefonon jelezd, ha el szeretnél állni a rendeléstől.

Megkaptam a termékeket, de van közte olyan amelyikkel kapcsolatban meggondoltam magam, mit tehetek? 
Ha csomagod már átadásra került a GLS Futárszolgálatnak (erről kapsz e-mail értesítést), kézhezvételt követően 14 napon belül tudod lemondani a rendelésed az elállási nyilatkozat kitöltésével. A feltételekről bővebben olvashatsz az ÁSZF- Vásárlási tájékoztató-ban.

Van garanciája a termékeknek, kihez forduljak garancia ügyben?
A Földanya ajándéka-Natúr Bolt minden termékére a termékek gyártói vállalnak garanciát. A gyártók listája elérhetőségekkel  a Garancia menüpontban megtalálható.

Keresés